გაკვეთილის გეგმა
პედაგოგი: მარგარიტა მაზმიშვილი
საკონტაქტო მოანცემები: 577-67-86-06 m.masmishvili@gmail.com
საგანი: რუსული ენა
თემა: „Семья“
სწავლების საფეხური/ კლასი: დაწყებითი საფეხური, VIბ
(ს-II)
მოსწავლეთა რაოდენობა: 24 მოსწავლე
კლასში არის 1
სსსმ მოსწავლე.
მიზანი:
v მოსწავლემ დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა, დაეუფლოს
და გამოიყენოს ელემენტარული ენობრივი ფორმები
v მოსწავლემ
შეძლოს ნიმუშის მიხედვით შესადგინოს თავისი ოჯახის სქემა
v მოსწავლემ
შეძლოს გაბმულად და სწორად აღწეროს თავისი ოჯახი.
ისტი-ის
გამოყენების მიზანი:
მოსწავლეს
ვიდეორგოლი დაეხმარება გაიგოს ოჯახის თითოეული
წევრის და ყველა ნაათესავის დასახელება, ასევე თუ რამდენი ოჯახის წევრი შეიძლება იყოს
მრავალრიცხოვან ოჯახში.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
||
1
|
A გამოწვევის ფაზა
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აგვარებს საორგანიზაციო საკითხებს. შემდეგ
მოკლედ აცნობს გაკვეთილის თანმიმდევრობას, მიზანს და თემას, აცნობს ასევე
შეფასების რუბრიკებს.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელ კლასთან
ერთად
|
მასწავლებლის
მიერ მომზადებული პრეზენტაცია
|
1 წუთი
|
||
2
|
საშინაო დავალების
შემოწმება
სავარჯიშო:
18
კითხვებზე პასუხი.
|
სავარჯიშოს წაკითხვა
|
მთელ კლასთან
ერთად
|
წიგნი და რვეული
|
2 წუთი
|
||
3
|
მასწავლებელი
უჩვენებს ოჯახის სქემას ბავშვებს და სთხოვს დაასახელონ მისი წევრები
მასწავლებელი
იწყებს ახალი მასალის ახსნას, დაფაზე წერს ახალ სიტყვებს და ასახელებს ოჯახის სავარაუდო
წევრებს.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელ კლასთან
ერთად
|
წიგნი. დაფა,
ცარცი
|
5 წუთი
|
||
4
|
მასწავლებელი შეკითხვებს უსვამს ბავშვებს და სთხოვს
გამოიყენონ დაფაზე დაწერონ ახალი სიტყვები პასუხის გასაცემად.
Кто родители сына и дочки? Кто родители мамы и дяди? Кто родители двоюродного брата и сестры?
|
კითხვებზე პასუხი
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი, რვეული
|
6 წუთი
|
||
5
|
მასწავლებელი უჩვენებს ვიდეო რგოლს, შემდეგ სვამს კითხვებს, გაიგეს თუ
არა ის და რომელი სიტყვა იყო გაუგებარი?
რამდენი წევრი შეიძლება იყოს ოჯახში? დავასახელოთ...
|
ვიდეო-რგოლის
ჩვენება
|
მთელ კლასთან
ერთად
|
მასწავლებლის
მიერ მოძიებული ვიდეომასალა
https://www.youtube.com/watch?v=2TpWqtidnC0
|
6 წუთი
|
||
6
|
B ფაზა სიღრმისეული წვდომა
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს
დაიწყონ ტექსტის კითხვა. ბავშვები იწერენ ახალ სიტყვებს და ამის დახმარებით ადვილად
თარგმნიან ტექსტს.
|
დეტალური კითხვა
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი,რვეული, კალამი
|
12 წუთი
|
||
7
|
სსსმ მოსწავლეს
მასწავლებელი სთხოვს დახატოს თავისი ოჯახის წევრები და ქვეშ დაწეროს რუსულად შესაბამისი
სახელები.
|
დავალების შესრულება
|
ინდივიდუალური
|
სახატავი რვეული,
ფანქრები
|
1წუთი
|
||
8
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მოსწავლეები თავიანთ აზრს გამოთქვამენ გამონათქვამების
შესახებ, რომელიც მოცემულია სავარჯიშოში.
|
მთელ კლასთან
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი
|
1 წთ
|
||
9
|
C ფაზა
რეფლექსია
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს შეადგინონ საკუთარი ოჯახის სქემა, წიგნში
მოც. ნიმუშის მიხედვით.
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური
|
რვეული, კალამი
|
8 წუთი
|
||
10
11
|
შეფასება
სსსმ მოსწავლის შეფასება
საშინაო დავალება
კითხვებზე პასუხი
|
|
|
|
2 წუთი
1 წუთი
|
||
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები.
მიმართულება:
მოსმენა
უცხ.ს.II.6. მოსწავლეს შეუძლია სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის
გაგების გაადვილების მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სათაურის, ილუსტრაციების
საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ .
მიმართულება: კითხვა
უცხ.ს.II.7. მოსწავლე ფლობს
ხმამაღალი კითხვის უნარს
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
უცხ.ს.II.14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის
სტრუქტურული მახასიათებლებისა და ნასწავლი ენობრივი ფორმების ამოცნობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
ამოიცნობს ტექსტის სტრუქტურული
ორგანიზების თავისებურებებს
კითხვის სტრატეგიები
უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს
კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
თვალს
გადაავლებს ტექსტის სტრუქტურას, სიტყვიერ და არასიტყვიერ მაორგანიზებელ ელემენტებს
და მათზე დაყრდნობით პოულობს და ამოკრებს მისთვის საჭირო ინფორმაციას.
მიმართულება: წერა
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და
იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
- იცავს ტექსტის ამა თუ იმ სახეობის სტრუქტურულ
მახასიათებლებს;
- აღწერის დროს შედარებისას იყენებს მსგავსების გამომხატველ
მარტივ ენობრივ საშუალებებს;
მიმართულება: ლაპარაკი
უცხ.ს.II.22. მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ზეპირად კითხვისას იცავს უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ
ინტონაციას, ჟღერადობას, აქვს სათანდო გამოთქმა.
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სვამს
და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე
შეფასების რუბრიკა
ტექსტზე მუშაობა
ტექსტზე მუშაობა
1
|
ტექსტის შინაარსის გაგება
|
2ქ.
|
2
|
საკუთარი თვალსაზრისის გამოხატვა
|
2ქ.
|
3
|
არეული თანმიმდევრობის დალაგება
|
2ქ.
|
4
|
მოცემული გეგმის მიხედვით ტექსტის შედგენა
|
2ქ.
|
5
|
შესაბამისობის დადგენა
|
2ქ.
|
ხელმოწერა:
მ. მაზმიშვილი
თარიღი: 7.05.2018 წ
No comments:
Post a Comment