Monday, April 15, 2019


                                                                გაკვეთილის   გეგმა

პედაგოგი: მარგარიტა მაზმიშვილი
საკონტაქტო მოანცემები: 577-67-86-06    m.masmishvili@gmail.com
საგანი: რუსული ენა
თემა:  Семья
სწავლების საფეხური/ კლასი: დაწყებითი საფეხური, VI (ს-II)
მოსწავლეთა რაოდენობა: 24 მოსწავლე
კლასში არის 1  სსსმ მოსწავლე.                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                  მიზანი:
v  მოსწავლემ  დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა, დაეუფლოს და გამოიყენოს ელემენტარული ენობრივი ფორმები
v  მოსწავლემ შეძლოს ნიმუშის მიხედვით შესადგინოს თავისი ოჯახის სქემა
v  მოსწავლემ შეძლოს გაბმულად და სწორად აღწეროს თავისი ოჯახი.
ისტი-ის გამოყენების მიზანი:
მოსწავლეს  ვიდეორგოლი დაეხმარება გაიგოს ოჯახის თითოეული წევრის და ყველა ნაათესავის დასახელება, ასევე თუ რამდენი ოჯახის წევრი შეიძლება იყოს  მრავალრიცხოვან ოჯახში.



N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)

1

 A გამოწვევის ფაზ
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აგვარებს საორგანიზაციო საკითხებს. შემდეგ მოკლედ აცნობს გაკვეთილის თანმიმდევრობას, მიზანს და თემას, აცნობს ასევე
შეფასების რუბრიკებს. 
ვერბალური ახსნა


მთელ კლასთან ერთად
მასწავლებლის მიერ მომზადებული პრეზენტაცია
1 წუთი

2
საშინაო დავალების შემოწმება

სავარჯიშო: 18
კითხვებზე პასუხი.




სავარჯიშოს წაკითხვა
მთელ კლასთან ერთად
წიგნი და რვეული
2 წუთი
3



მასწავლებელი უჩვენებს ოჯახის სქემას ბავშვებს და სთხოვს დაასახელონ მისი წევრები
მასწავლებელი იწყებს ახალი მასალის ახსნას, დაფაზე წერს ახალ სიტყვებს და ასახელებს ოჯახის სავარაუდო წევრებს.

  
ვერბალური ახსნა






მთელ კლასთან ერთად
წიგნი. დაფა, ცარცი
5 წუთი


4

მასწავლებელი შეკითხვებს უსვამს ბავშვებს და სთხოვს გამოიყენონ დაფაზე დაწერონ ახალი სიტყვები პასუხის გასაცემად.
Кто родители сына и дочки?   Кто родители мамы и дяди?  Кто родители двоюродного брата и сестры?
კითხვებზე პასუხი
ინდივიდუალური
წიგნი, რვეული
6 წუთი
5
მასწავლებელი უჩვენებს ვიდეო რგოლს, შემდეგ სვამს კითხვებს, გაიგეს თუ არა ის და რომელი სიტყვა იყო გაუგებარი?
რამდენი წევრი შეიძლება იყოს ოჯახში? დავასახელოთ...

ვიდეო-რგოლის ჩვენება
მთელ კლასთან ერთად
მასწავლებლის მიერ მოძიებული ვიდეომასალა

https://www.youtube.com/watch?v=2TpWqtidnC0
6 წუთი
6



B ფაზა სიღრმისეული წვდომა
 მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს დაიწყონ ტექსტის კითხვა. ბავშვები იწერენ ახალ სიტყვებს და ამის დახმარებით ადვილად თარგმნიან ტექსტს.
დეტალური კითხვა










ინდივიდუალური













 წიგნი,რვეული, კალამი













12 წუთი


















7
 სსსმ მოსწავლეს მასწავლებელი სთხოვს დახატოს თავისი ოჯახის წევრები და ქვეშ დაწეროს რუსულად შესაბამისი სახელები.
დავალების შესრულება
ინდივიდუალური



სახატავი რვეული, ფანქრები





1წუთი

8
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მოსწავლეები თავიანთ აზრს გამოთქვამენ გამონათქვამების შესახებ, რომელიც მოცემულია სავარჯიშოში.
მთელ კლასთან
ინდივიდუალური
წიგნი
1 წთ

9
 C ფაზა  რეფლექსია
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს შეადგინონ საკუთარი ოჯახის სქემა, წიგნში მოც. ნიმუშის მიხედვით.


პრეზენტაცია






ინდივიდუალური


რვეული, კალამი


8 წუთი

10



11

შეფასება
სსსმ მოსწავლის შეფასება


საშინაო დავალება
კითხვებზე პასუხი



















































2 წუთი



1 წუთი










გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები.
მიმართულება: მოსმენა
უცხ.ს.II.6. მოსწავლეს შეუძლია სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·  სათაურის, ილუსტრაციების საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ .

  მიმართულება: კითხვა
  ცხ.ს.II.7. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           გარკვევით და გამართულად კითხულობს ნაცნობ ტექსტს.

          

      უცხ.ს.II.14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლებისა და ნასწავლი ენობრივი ფორმების ამოცნობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

·         ამოიცნობს ტექსტის სტრუქტურული ორგანიზების თავისებურებებს
     კითხვის სტრატეგიები

უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·                    თვალს გადაავლებს ტექსტის სტრუქტურას, სიტყვიერ და არასიტყვიერ მაორგანიზებელ ელემენტებს და მათზე დაყრდნობით პოულობს და ამოკრეს მისთვის საჭირო ინფორმაციას.



    მიმართულება: წერა
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • იცავს ტექსტის ამა თუ იმ სახეობის სტრუქტურულ მახასიათებლებს;
  • აღწერის დროს შედარებისას იყენებს მსგავსების გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს;

მიმართულება: ლაპარაკი
უცხ.ს.II.22. მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·            ზეპირად კითხვისას იცავს უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ ინტონაციას, ჟღერადობას, აქვს სათანდო გამოთქმა.
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·    სვამს და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე


შეფასების რუბრიკა
ტექსტზე მუშაობა
1
ტექსტის შინაარსის გაგება
2ქ.
2
საკუთარი თვალსაზრისის გამოხატვა
2ქ.
3
არეული თანმიმდევრობის დალაგება
2ქ.
4
მოცემული გეგმის მიხედვით ტექსტის შედგენა
2ქ.
5
შესაბამისობის დადგენა
2ქ.

ხელმოწერა:  მ. მაზმიშვილი
თარიღი: 7.05.2018





No comments:

Post a Comment