Monday, April 15, 2019


                                                                გაკვეთილის   გეგმა

პედაგოგი: მარგარიტა მაზმიშვილი
საკონტაქტო მოანცემები: 577-67-86-06    m.masmishvili@gmail.com
საგანი: რუსული ენა
თემა:  „Одежда и обувь“
სწავლების საფეხური/ კლასი: დაწყებითი საფეხური, VI (ს-II)
მოსწავლეთა რაოდენობა: 24 მოსწავლე
კლასში არის 1  სსსმ მოსწავლე.                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                  მიზანი:
v  მოსწვლემ შეძლოს, მიმართოს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის გასამტკიცებლად და გასამდიდრებლად.  
v  მოსწავლემ შეძლოს განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესამბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა.
v  მოსწავლემ შეისწავლოს ქალისა და მამაკაცის ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი.
ისტი-ის გამოყენების მიზანი:
მოსწავლეს ვიდეორგოლის ჩვენება დაეხმარება სამი მიმართულებით შეითვისოს ტანსაცმლის და ფეხსაცმლის დასახელება: 1.მხედველობითი მეხსიერება  2.მოსმენა 3. გამეორება (მეტყველება)
ეს ყველაფერი ხელს შეუწყობს  უკეთ შეითვისოს ეს მასალა.
მეორე ვიდეორგოლი მოსწავლეს დაეხმარება მრავლობითი რიცხვის უკეთ აღქმაში, დამახსოვრებაში და გამოყენებაში.



N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)

1

 A გამოწვევის ფაზ
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აგვარებს საორგანიზაციო საკითხებს. შემდეგ მოკლედ აცნობს გაკვეთილის თანმიმდევრობას, მიზანს და თემას, აცნობს ასევე
შეფასების რუბრიკებს. 
ვერბალური ახსნა


მთელ კლასთან ერთად
მასწავლებლის მიერ მომზადებული პრეზენტაცია
1 წუთი

2
საშინაო დავალების შემოწმება

სავარჯიშო: 13
წერტილების ნაცვლად უნდა ჩასვათ სიტყვები, რომლებიც ერთმანეთისგან მხოლოდ რბილი ნიშნით - Ь განსხვავდებიან





სავარჯიშოს წაკითვა
მთელ კლასთან ერთად
წიგნი და რვეული
2 წუთი
3



მასწავლებელი წიგნიდან უჩვენებს ბავშვებს ცხრილს, სადაც ნაჩვენებია რბილი ნიშნის ხმარება ხმოვნების წინ: Е Ё Ю Я И.                          შემდეგ უჩვენებს ვიდეო რგოლს მრავლობითი რიცხვის წარმოების შესახებ

  
ვერბალური ახსნა





ვიდეო რგოლის ნახვა
მთელ კლასთან ერთად
წიგნი





მასწავლებლის მიერ მოძიებული ვიდეომასალა

https://www.youtube.com/watch?v=2eivQULiqM8


















5 წუთი


4

ცოდნის გააქტიურება

მასწავლებელი აძლევს დავალებას ნიმუშის მიხედვით შეასრულონ სავარჯიში, რომელიც წიგნშია მოცემული. მოსწავლეები ასრულებენ დავალებას და იწყებენ ხმამაღლა კითხვას.
დეტალური კითხვა. პრეზენტაცია
ინდივიდუალური
წიგნი, რვეული
3 წუთი
5
მასწავლებელი ფეხზე აყენებს ერთ-ერთ მოსწავლეს და სთხოვს დანარჩენებს დაასახეწლონ რუსულად ის ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, რომელიც ამ ბავშვს აცვია.

კითხვა-პასუხი
მთელ კლასთან ერთად
მოსწავლის ჩაცმულობა
1წუთი
6



მასწავლებელი უჩვენებს ვიდეო რგოლს ტანსაცმელზე

ვიდეო-რგოლის ჩვენება











მთელ კლასთან ერთად














მასწავლებლის მიერ მოძიებული ვიდეომასალა
https://www.youtube.com/watch?v=EJCxX4xcdxE













4 წუთი


















7
B ფაზა სიღრმისეული წვდომა
მოსწავლეები იწყებენ ახალი მასალის შესწავლას, ბავშვები მუშაობენ წიგნში დახატულია ტანსაცმელი და ქვეშ უნდა დაწერონ მისი სახელი. მასწავლებლის დახმარებლით ისინი ასრულებენ დავალებას და სწავლობენ მის სწორ გამოთქმას.
ტექსტზე მუშაობა
ინდივიდუალური



წიგნი






10 წუთი

8
სსსმ მოსწავლეს მასწავლებელი აძლევს ინდივიდუალურ სამუშაოს, რომელიც მან უნდა ჩააბაროს. მოსწავლეს მიცემული აქვს სხვადასხვა ტანსაცმლის ამსახველი ფურცლები გასაფერადებლად. ის წერს სიტყვებს: Майка жакет юбка пальто. სიტყვები მისთვის ნაცნობია, რადგან ქართულ ენაშიც ვიყენებთ ზოგჯერ. შემდეგ მოცემული სიტყვებიდან გამოყოფს სიტყვებს.
ინდივიდუალური

ფურცლები
1 წთ

9
 C ფაზა  რეფლექსია
მასწავლებელი ურიგებს ფურცლებს და სთხოვს შუაზე გაყონ ეს ფურცელი, ერთ მხარეს დაწერონ ბიჭის ტანსაცმელი, მეორეზე - გოგოსი. ამ სამუშაოს ასრულებენ წყვილებში     


პრეზენტაცია






წყვილებში


წიგნი, რვეული, კალამი


5 წუთი

10









11











12



13 
მასწავლებელი დაფას ყოფს ორ ნაწილად და მოსწავლეებს სთხოვს ერთ მხარეს ჩამოწერონ ზაფხულის, მეორე მხარეს ზამთრის ტანსაცმელი.




მასწავლებელი აძლევს ბავშვებს ასეთ დავალებას: აღწერონ გვერდით მჯდომი ბავშვის ჩაცმულობა. მანამდე მასწავლებელი უხსნის რომ ბიჭზე უნდა თქვან На нем ხოლო გოგოზე На ней



შეფასება
სსსმ მოსწავლის შეფასება


საშინაო დავალება

კითხვებზე პასუხი. სავარჯიშო  N  7.






















პრეზენტაცია









პრეზენტაცია
ინდივიდუალური









ინდივიდუალური












ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი









რვეული, კალამი, წიგნი












შეფასების რუბრიკა
5 წუთი









4 წუთი












2წთ


1წთ



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები.
მიმართულება: მოსმენა
უცხ.ს.II.6. მოსწავლეს შეუძლია სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·  სათაურის, ილუსტრაციების საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ .

  მიმართულება: კითხვა
  ცხ.ს.II.7. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           გარკვევით და გამართულად კითხულობს ნაცნობ ტექსტს.

          

      უცხ.ს.II.14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლებისა და ნასწავლი ენობრივი ფორმების ამოცნობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

·         ამოიცნობს ტექსტის სტრუქტურული ორგანიზების თავისებურებებს
     კითხვის სტრატეგიები

უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·                    თვალს გადაავლებს ტექსტის სტრუქტურას, სიტყვიერ და არასიტყვიერ მაორგანიზებელ ელემენტებს და მათზე დაყრდნობით პოულობს და ამოკრეს მისთვის საჭირო ინფორმაციას.



    მიმართულება: წერა
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • იცავს ტექსტის ამა თუ იმ სახეობის სტრუქტურულ მახასიათებლებს;
  • აღწერის დროს შედარებისას იყენებს მსგავსების გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს;

მიმართულება: ლაპარაკი
უცხ.ს.II.22. მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·            ზეპირად კითხვისას იცავს უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ ინტონაციას, ჟღერადობას, აქვს სათანდო გამოთქმა.
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·    სვამს და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე


შეფასების რუბრიკა
ტექსტზე მუშაობა
1
ტექსტის შინაარსის გაგება
2ქ.
2
საკუთარი თვალსაზრისის გამოხატვა
2ქ.
3
არეული თანმიმდევრობის დალაგება
2ქ.
4
მოცემული გეგმის მიხედვით ტექსტის შედგენა
2ქ.
5
შესაბამისობის დადგენა
2ქ.

ხელმოწერა:  მ. მაზმიშვილი
თარიღი: 28.11.2017





No comments:

Post a Comment